Indien uw Heinzmann fietsaccu niet meer functioneert is een Heinzmann accu revisie de voordelige en duurzame oplossing van de problematiek. De fiets accu revisie is er op gericht om afgenomen accucapaciteit te herstellen. Versleten fietsaccu’s kunnen vaak weer tot ongekende prestaties gebracht worden met het vernieuwen van de E-bike accucellen. Doordat de hoogste kwaliteit Li-Ion accucellen geplaatst worden, is het tegelijkertijd mogelijk om een grotere accucapaciteit te laten monteren. Doordat een slechte accu niet altijd zijn probleem vindt in oude en/of versleten accucellen, worden alle fietsaccu’s voor de revisie plaatsvindt, inclusief acculader, door ons geheel nagekeken. Tijdens onze controle worden batterijlader en elektronica grondig nagekeken zodat storingen in deze componenten ontdekt en verholpen kunnen worden. Soms kunnen hierdoor de kosten van revisie bespaard worden, en kan volstaan worden met een reparatie of het vernieuwen van de acculader.
Geschikt voor | BMZ, Heinzmann |
---|---|
Typenummer | HZM-NO: 870-81-146-00 |
Nominale spanning accu | 36 V |
Onderdeel nummer | 870-81-146-00 | 870-81-146-01 |
Originele capaciteit | 10 Ah |
Productnaam | directpower bagage 36V |
Merk | Heinzmann |
KWS product code | acc-hei-dir-bag-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Zilver |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | 5 pins |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 10 Ah, 13.4 Ah, 16.7 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Gewicht | 2 kg |
Type oplader aansluiting | |
Technologie | Lithium-ion |
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kunt jouw Heinzmann directpower bagage 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Kiest u voor een Heinzmann batterij revisie, dan heeft u de keuze welke capaciteit u wil nemen. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven accuspecificaties, de actieradius van de Heinzmann accu het niveau bereiken van de accu in nieuwtoestand. Aangezien de Heinzmann accurevisie de mogelijkheid biedt om de accucapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de fiets accu dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de te fietsen afstand.
Is de Heinzmann accu eenmaal in onze werkplaats aangekomen, wordt hij grondig getest met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van de symptomen te ontdekken en te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, elektronica, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemeten. Pas nadat alle resultaten van de onderzoeken de kwaliteit van de uitgevoerde revisie hebben bevestigd, wordt de gereviseerde fiets accu verzendklaar gemaakt.
De Heinzmann batterij is over het algemeen een kwalitatief goede batterij. Een aantal van de meest voorkomende klachten zijn onder andere het verlies van de trapondersteuning tijdens een E-biketocht en de snelle terugloop van de capaciteit. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig volgeladen accu onhaalbaar blijkt. Het gebruik van het display en haar weergave is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een probleem dat niet goed te herleiden is. Ook kunt U er tegen aan lopen dat de fiets er tijdens een fietstocht opeens hapert of capituleert bij een percentage van om en nabij de 40% tot 50%.