Als je Flyer plus batterij niet meer naar behoren functioneert is een Flyer plus e-bike accu revisie de duurzame en voordelige oplossing van de problematiek. De Flyer plus e-bike accurevisie is dé methode om oorzaak en gevolg van een minder presterende e-bike accu op te lossen. Versleten fietsaccu’s kunnen bijna altijd weer tot ongekende prestaties gebracht worden met het vervangen van de fiets accucellen. Doordat de nieuwste Li-Ion accucellen geplaatst worden, is het tegelijkertijd mogelijk om een grotere "actieradius" te laten plaatsen. Doordat een slechte fietsaccu niet altijd zijn oorzaak vindt in oude en/of versleten accucellen, worden alle fietsaccu’s voor de revisie plaatsvindt, inclusief batterijlader, door ons geheel nagekeken. Tijdens onze check worden batterijlader en elektronica grondig onderzocht zodat fouten in deze componenten ontdekt en verholpen kunnen worden. Soms kunnen hierdoor de kosten van revisie bespaard worden, en kan volstaan worden met een reparatie of het vernieuwen van de acculader.
Geschikt voor | FIT E-Bike System Integration, Flyer, KTM, Panasonic |
---|---|
Typenummer | NKY189B02 |
Nominale spanning accu | 26 V |
Originele capaciteit | 10 Ah |
Productnaam | plus NKY190B02 - 26V |
Merk | Flyer |
KWS product code | acc-fly-plu-26v-26v |
Maximale spanning lader | 29 V |
Kleur | Grijs |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | 5 pins |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 10 Ah, 13.4 Ah, 20.1 Ah |
Bevestiging | Frame |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Type oplader aansluiting | |
Technologie | Lithium-ion |
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kunt jouw Flyer plus NKY190B02 - 26V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Kiest u voor een Flyer plus accu revisie. Dan heeft u de keuze welke capaciteit u wilt. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven batterij specificaties, de actieradius van de Flyer plus fietsaccu het niveau bereiken van de accu in nieuwtoestand. Aangezien de Flyer plus accurevisie de mogelijkheid biedt om de fiets accu capaciteit uit te laten breiden, zal de actieradius van de accu dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de actieradius.
Is de Flyer plus batterij eenmaal op onze locatie aangekomen, wordt hij uitgebreid bekeken met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van het symptoom te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, BMS, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden bijgehouden. Pas nadat alle resultaten van de onderzoeken de hoge kwaliteit van de revisie heeft bevestigd, wordt de gereviseerde fietsaccu verzendklaar gemaakt.
Naarmate de accu veroudert dan kan het zijn dat de Flyer plus accu klachten krijgt. Een van de meest voorkomende klachten zijn o.a. het verlies van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig geladen accu die niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar weergave is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een storing die niet goed te herleiden is. Ook kunt U er tegen aan lopen dat de e-bike er tijdens een fietstocht er mee ophoudt of stopt bij een percentage van om en nabij de 30% tot 40%.