Indien uw Pointer promovec batterij niet meer naar behoren werkt is een Pointer promovec fietsaccu revisie de goedkopere oplossing van de problematiek. De Pointer promovec fietsaccurevisie is dé methode om oorzaak en gevolg van een minder presterende E-bike accu op te lossen. Oude fietsaccu’s kunnen vaak weer tot de originele prestaties gebracht worden met het vernieuwen van de batterijcellen. Vaak is capaciteitsverlies een gevolg van normale slijtage van de 18650 cellen, en is het vernieuwen van de accucellen de beste, duurzaamste, en voordeligste remedie. Soms echter kan capaciteitsverlies veroorzaakt worden door defecten in de regelelektronica of acculader. Deze problemen worden door ons vóór de revisie ontdekt en opgelost. Daardoor kan het vernieuwen van de cellen vaak achterwege blijven waardoor veel kosten worden bespaard.
Geschikt voor | Bergamont, Christiania Bikes, Pointer, Promovec |
---|---|
Typenummer | 50040, 50040-BL, 50041, 50041-1, 50041-BL, 50041-CH, 50172, 50173, 50173-BL, 50173S, 50173S-BL, 50174, 50680, 50680-BL |
Nominale spanning accu | 36 V |
Originele capaciteit | 10 Ah |
Productnaam | promovec (kort) 36V |
Merk | Pointer |
KWS product code | acc-poi-pro-kor-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Grijs / Zwart |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | Niet bekend |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Geïntegreerd achterlicht | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 10 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Type oplader aansluiting | |
Technologie | Lithium-ion |
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kan jouw Pointer promovec (kort) 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Kiest u voor een Pointer promovec fietsaccu revisie, dan heeft u de keuze welke capaciteit u wil nemen. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven accuspecificaties, de actieradius van de Pointer promovec fiets accu het niveau bereiken van de accu in nieuwtoestand. Aangezien de Pointer promovec accurevisie de mogelijkheid biedt om de fiets accucapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de fiets accu dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de te fietsen afstand.
Is de Pointer promovec batterij eenmaal op onze locatie aangekomen, wordt hij uitgebreid bekeken met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van de symptomen te ontdekken en te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, BMS, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemonitord. Pas nadat alle resultaten van de test de kwaliteit van de uitgevoerde revisie hebben bevestigd, wordt de gereviseerde fiets accu verzendklaar gemaakt.
Naarmate de fiets accu ouder wordt dan kan het zijn dat de Pointer promovec accu problemen krijgt. De meest voorkomende klachten zijn onder andere het verlies van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van de capaciteit. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één geladen accu onhaalbaar blijkt. Het gebruik van het display en haar weergave is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een probleem dat niet goed te herleiden is. Ook kunt U er tegen aan lopen dat de fiets er tijdens een fietstocht mee op houdt of uitvalt bij een lege fietsaccu van rond de 25 tot 50%.