Let op. Verschillende types
Van deze accu bestaan er 2 varianten. De 24V en de 36V. Kijk goed op de behuizing welke variant u heeft. Dit betreft de 36V accu
Indien uw Stella batterij niet meer functioneert is een Stella batterij revisie de voordelige en duurzame oplossing van de problematiek. De Stella fietsaccurevisie is dé methode om oorzaak en gevolg van een minder presterende E-bike accu op te lossen. Versleten fietsaccu’s kunnen vaak weer tot de originele prestaties gebracht worden met het vernieuwen van de accucellen. Vaak is prestatieverlies een gevolg van normale slijtage van de cellen, en is het vernieuwen van de 18650 cellen de beste, duurzaamste, en voordeligste remedie. Soms echter kan prestatieverlies veroorzaakt worden door defecten in de regelelektronica of acculader. Deze problemen worden door ons vóór de revisie ontdekt en opgelost. Daardoor kan het vernieuwen van de accucellen vaak achterwege blijven waardoor veel kosten worden bespaard.
Geschikt voor | Joycube, Keola, Mihatra, Stella, Sundvall, van Cranenbroek |
---|---|
Typenummer | Type 1 |
Nominale spanning accu | 36 V |
Originele capaciteit | 10 Ah |
Productnaam | sundvall type 1 - 36V |
Merk | Stella |
KWS product code | acc-ste-sun-typ-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Zilver |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | RCA 1 pins |
Afmetingen | 37,5x14,5x4,5 |
Plug en play | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 10 Ah, 13.4 Ah, 16.7 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Gewicht | 3.5 kg |
Type oplader aansluiting | |
Technologie | Lithium-ion |
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kunt jouw Stella sundvall type 1 - 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Kiest u voor een Stella fietsaccu revisie. Dan bepaalt u welke capaciteit u wil hebben. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven fiets accuspecificaties, de actieradius van de Stella fietsaccu het niveau bereiken van de accu in nieuwtoestand. Aangezien de Stella batterijrevisie de mogelijkheid biedt om de fietsaccucapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de batterij dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de te fietsen afstand.
Is de Stella fiets accu eenmaal in onze werkplaats aangekomen, wordt hij uitgebreid onderzocht met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak kunnen worden verholpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, BMS, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemonitord. Pas nadat alle resultaten van de test de hoge kwaliteit van de uitgevoerde revisie heeft bevestigd, wordt de gereviseerde fietsaccu verzendklaar gemaakt.
Naarmate de accu slijtage vertoont kan het zijn dat de Stella accu problemen krijgt. Een aantal van de meest voorkomende klachten zijn o.a. het verlies van de trapondersteuning tijdens een E-biketocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig volgeladen fietsaccu niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar indicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een probleem dat niet goed te herleiden is. Ook kunt U er tegen aan lopen dat de E-bike er tijdens een E-biketocht het opeens niet mee stopt, of hij capituleert bij een percentage van om en nabij de 30% tot 40%.