Let op!
In sommige gevallen zullen wij bij revisie ook de printplaat van de accu vervangen. De indicator op de accu zal dan komen te vervallen. Via het display kan de laadindicatie wel worden afgelezen.
In het geval dat de Phylion accu niet meer naar behoren werkt is een Phylion E-bike accu revisie de voordelige en duurzame oplossing van de problematiek. De fietsaccu revisie is er op gericht om afgenomen accucapaciteit op te waarderen. Versleten fietsaccu’s kunnen vaak weer tot de originele prestaties gebracht worden met het vernieuwen van de fiets accucellen. Doordat de nieuwste Li-Ion accucellen geplaatst worden, is het tegelijkertijd mogelijk om een grotere accucapaciteit te laten plaatsen. Daar een slechte fietsaccu niet altijd zijn oorzaak vindt in oude en/of versleten accucellen, worden alle fietsaccu’s voor de revisie plaatsvindt, inclusief batterijlader, door ons geheel nagekeken. Tijdens deze controle worden lader en regelelektronica grondig onderzocht zodat storingen in deze componenten ontdekt en verholpen kunnen worden. Soms kunnen hierdoor de kosten van revisie bespaard worden, en kan volstaan worden met een reparatie of het vernieuwen van de lader.
Geschikt voor | Cangoo, Hollandia, Joycube, Matrabike, Peugeot, Phylion, Puch |
---|---|
Nominale spanning accu | 36 V |
Originele capaciteit | 11 Ah |
Productnaam | Joycube JCEB-11 - 36V |
Merk | Phylion |
KWS product code | acc-phy-joy-acc-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Zwart |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | 6 pins |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Geïntegreerd achterlicht | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 10 Ah, 13.4 Ah, 16.7 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Type oplader aansluiting | |
Technologie | Lithium-ion |
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kan jouw Phylion Joycube JCEB-11 - 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Afhankelijk van de gekozen capaciteit kunt u kiezen welke afstand u wil fietsen. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven fiets accuspecificaties, de actieradius van de Phylion batterij het niveau bereiken van de accu in originele staat. Aangezien de Phylion fiets accurevisie de mogelijkheid biedt om de fiets accucapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de fiets accu dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de te fietsen afstand.
Is de Phylion batterij eenmaal op onze locatie aangekomen, wordt hij grondig gemeten met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van het symptoom te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, fietselektronica, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemeten. Pas nadat alle resultaten van de onderzoeken de kwaliteit van de uitgevoerde reparaties heeft bevestigd, wordt de gereviseerde fietsaccu verzendklaar gemaakt.
De Phylion accu wordt over het algemeen prima ontvangen. Een van de meest voorkomende klachten zijn o.a. afname van de trapondersteuning tijdens een toertocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal te verwachten kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig volgeladen fietsaccu niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar indicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een probleem dat niet goed te herleiden is. Ook kunt u er tegen aan lopen dat de fiets tijdens een E-biketocht het opeens niet meer doet of stopt bij een ladingspercentage van rond de 25 tot 50%.