Indien uw E-bike battery 9000 mAh fietsaccu niet meer werkt is een E-bike battery accu revisie de voordelige oplossing van de problematiek. De E-bike battery revisie is dé methode om oorzaak en gevolg van een minder presterende batterij op te lossen. Versleten fietsaccu’s kunnen vaak weer tot ongekende prestaties gebracht worden met het vervangen van de E-bike accucellen. Doordat de hoogste kwaliteit Li-Ion accucellen geplaatst worden, is het tegelijkertijd mogelijk om een grotere accucapaciteit te laten monteren. Daar een haperende accu niet altijd zijn probleem vindt in oude en/of versleten accucellen, worden alle fietsaccu’s voor de revisie plaatsvindt, inclusief acculader, door ons geheel gecontroleerd. Tijdens onze controle worden lader en BMS grondig nagekeken zodat fouten in deze componenten ontdekt en verholpen kunnen worden. Soms kunnen hierdoor de kosten van revisie bespaard worden, en kan volstaan worden met een reparatie of het vervangen van de acculader.
Geschikt voor | Avon, E-bike, Fongers, Joycube, Kalkhoff, Matrabike, Popal, Saxxx, Union, V-fiets, Venturelli, Victoria, Villette, Vogue, vanBeijck |
---|---|
Nominale spanning accu | 36 V |
Originele capaciteit | 13.4 Ah |
Productnaam | Battery 9000 |
Merk | Ansmann |
KWS product code | acc-ans-bat-13a-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Zwart |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | 5 pins |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 1 Ah, 10 Ah, 13.4 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Gewicht | 2 kg |
Technologie | Lithium-ion |
Reach out to our customer service team. You can contact us from Monday to Saturday.
+31 (0)485 782 565We will respond to your message as quickly as possible on weekdays between 10:00 AM and 5:00 PM.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kunt jouw E-bike Battery 9000 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We revising or repairing je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Afhankelijk van de gekozen capaciteit kunt u kiezen welke actieradius u wil fietsen. Nadat de accu revisie is volbracht zal bij identiek gebleven batterijspecificaties, de actieradius van de E-bike battery fietsaccu het niveau bereiken van de accu in originele staat. Aangezien de E-bike battery batterijrevisie de mogelijkheid biedt om de fietsaccucapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de fietsaccu dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de te fietsen afstand.
Is de E-bike battery batterij eenmaal op onze locatie aangekomen, wordt hij uitgebreid bekeken met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak daarvan te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, elektronica, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden bijgehouden. Pas nadat alle resultaten van de onderzoeken de kwaliteit van de revisie heeft bevestigd, wordt de gereviseerde fietsaccu verzendklaar gemaakt.
Naarmate de fietsaccu verouderd kan het zijn dat de E-bike battery fiets accu klachten krijgt. De meest voorkomende klachten zijn o.a. afname van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal te verwachten kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig volgeladen batterij niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar indicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een probleem dat niet goed te herleiden is. Ook kunt u er tegen aan lopen dat de fiets het tijdens een toertocht opeens niet meer doet of stopt bij een percentage van om en nabij de 40% tot 50%.