Let op!
Na revisie zal de knop op de achterzijde van de accu om de lamp aan te zetten, niet meer werkzaam zijn. Het achterlicht kan wel worden aangezet via de display van de fiets.
Geschikt voor | Amslod, Power-bike, Venturelli, vanBeijck |
---|---|
Nominale spanning accu | 36 V |
Originele capaciteit | 10 Ah |
Productnaam | hamilton |
Merk | Amslod |
KWS product code | acc-ams-ham-36v-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Grijs |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | DC plug |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Geïntegreerd achterlicht | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 10 Ah, 13.4 Ah, 16.7 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | 6 pins |
Technologie | Lithium-ion |
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kunt jouw Amslod hamilton 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Er van uitgaande dat je niet meer tevreden bent met de actieradius van je Amslod E-bike accu, is de keus van een batterij revisie een hele goede. De fiets accu revisie is er op ingericht om afgenomen accucapaciteit te vervangen. Oude fietsaccu’s kunnen vaak weer tot ongekende prestaties gebracht worden met het vervangen van de batterijcellen. Doordat de beste kwaliteit Li-Ion accucellen geplaatst worden, is het tegelijkertijd mogelijk om een grotere "actieradius" te verkrijgen. Daar een haperende fiets accu niet altijd zijn oorzaak vindt in oude en/of versleten accucellen, worden alle fietsaccu’s voor de revisie plaatsvindt, inclusief lader, door ons geheel nagekeken. Tijdens onze check worden batterijlader en BMS grondig bekeken zodat fouten in deze componenten ontdekt en verholpen kunnen worden. Soms kunnen hierdoor de kosten van revisie bespaard worden, en kan volstaan worden met een reparatie of het vernieuwen van de batterijlader.
De Amslod fietsaccu heeft een nominaal voltage van 36V en, al naar gelang uw keuze heeft u de mogelijkheid een hogere lading te kiezen van 13.4Ah 482Wh of 16.7Ah 601Wh. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven batterijspecificaties, de actieradius van de Amslod batterij het niveau bereiken van de accu in originele staat. Aangezien de Amslod fiets accurevisie de mogelijkheid biedt om de accucapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de batterij dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de actieradius.
Is de Amslod fietsaccu eenmaal in onze werkplaats aangekomen, wordt hij uitgebreid bekeken met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak hiervan te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, BMS, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemeten. Pas nadat alle resultaten van de onderzoeken de kwaliteit van de reparaties heeft bevestigd, wordt de gereviseerde fiets accu verzendklaar gemaakt.
Naarmate de accu veroudert dan kan het zijn dat de Amslod fiets accu problemen krijgt. Een van de meest voorkomende klachten zijn onder andere afname van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal te verwachten kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig geladen batterij niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar indicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een probleem die niet goed te herleiden is. Ook kunt U er tegen aan lopen dat de E-bike er tijdens een E-biketocht het opeens niet meer doet of stopt bij een percentage van om en nabij de 40% tot 50%.