Werktafel

Hoe te handelen bij een verzekeringsaanspraak:

1. Log in op uw bestaande B2B account, of maak een nieuw account aan als u nog geen account bij ons heeft.

2. Zoek in ons B2B-Portal de accu waar het om gaat en gebruik de knop “accu repareren”.

3. Geef een duidelijke probleemomschrijving.

4. Vul het betreffende Polisnummer in en de bijbehorende referentie.

5. Pak het pakket volgens de instructie in, en kies voor verzenden of afhalen.

Koen vooraad accu's

Afhandeling

1. U ontvangt per mail de verzendinstructies. 

2. Nadat de accu is ontvangen op onze locatie gaan we er mee aan de slag. 

3. Wij controleren de accu en lader op de door u genoemde klachten. 

4. Indien de schade onder uw polisdekking valt wordt de reparatie of het vervangende product in werking gezet.

Contact B2B

Klantenservice zakelijk

info@kwsseuren.nl

+31 (0) 485 748 025 

Openingstijden 

Maandag t/m zaterdag: 10:00 – 16:30

Pauze van 12:00 tot 13:00